Thursday, April 12, 2007

Η επάνοδος!!!


Ολο χάνομαι κι ολο επιστρέφω...

Σαν τον δολοφόνο που επιστρέφει πάντα στον τόπο του εγκλήματος!!!

Προς Θεού δεν είναι έγκλημα να αραδιάζεις τα εσώψυχα σου σε κοινή θέα!!!

Άλλοι το θεωρούνε μεγάλη αδυναμία εγω το θεωρώ μαγκιά...

Να ανοίγεσαι να ξεδιπλώνεσαι να τσαλακώνεσαι να ζεις!!!

Χάθηκα οχι γιατί το έκανα σκόπιμα ούτε απο κατάθλιψη!!!

Από χαρά χάθηκα...Το νυχτεριδάκι την πάτησε...Ερωτεύτηκε!!!

Ειμαι πολύ ευτυχισμένη...γεμάτη με ολη τη σημασία της λέξης...

Αν προσπαθούσα να συγκρατήσω το χαμόγελο μην παρεξηγηθώ και με περάσουνε για χαζοχαρούμενο τώρα και να θέλω δεν κρύβεται!!!

Αν ήμουνα μια φορά αισιόδοξη τώρα είμαι 10!!! Δεν πίστευα οτι μπορεί γίνω περισσότερο απ'οσο είμαι αλλά έγινε κι αυτό!!!

Τις ευχές μου σε όλους τους Blogers!!!

Ειδικά στους...sakis Αλεπού και στον φίλτατο τσοπάνη!!! (έχω ένα λόγο παραπάνω αλλά θα τα συζητήσουμε κάποια άλλη φορά)

Φιλιάάάάάάά

5 comments:

tsopanis said...

Aπό τα πιο όμορφα και αισιόδοξα ποστ που διάβασα τον τελευταίο καιρό, που μια γενικότερη "μαυρίλα" επικρατεί...

Είμαι και φάλτσος για να αρχίσω να τραγουδάω το άσμα "Ερωτα,,, -τιν τι ρι ριν- Ερωτα"....
Χεχεχεχε
Καλώς ξανάρθες ;-)

pipistrello said...

kalws sas vrika kai pali!!!
ki egw faltsa ime ti kanw? ...kanis den mporei na einai teleios:P
me tetoia diathesi pu exw na ise sigouros oti mono aisiodo3a post tha diavazeis edw!!!!
opote otan thes asprilla 3ereis pu na pas!!!!

Anonymous said...

Τέλεια Νυχτεριδούλα/Αξιζε η αποχή/Κράτα τον Ερωτά σου σαν ευάισθητο μικρό πουλάκι στον κόρφο σου.
Εγω δεν είμαι φαλτσος αλλα σου αφιερώνω το πρώτο που μου έρχεται ψστο μυαλό και αυθορμητα σου τραγουδω το Dream a little dream of me της Mama Cash Ellıot των Mamas and Papas
φιλια πολλα πολλα

δεν ξερω αν ειχες παρει μια απαντηση μου σε καποιο email σου εδω και αρκετο καιρο/απλα να ξερω γιατι ειχα κατι προβληματα με το yahoo

Anonymous said...

Ούτε συνεννοημένες να ήμασταν φιλενάδα! Κι εγώ λέω να επανέλθω σιγά σιγά! Έχεις προσκλησούλα στο blog μου!
Καλώς ξανάρθαμε, λοιπόν!

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle said...

Νυχτεριδάκι μου πώς πάει?
ολα καλά?
Μην ποστάρεις απλά δώσε ένα σήμα ότι όλα οκ