Friday, March 23, 2007

ΣΕ ΘΕΛΩ ΕΔΩ!!!!


Σε θέλω εδώ για να μπορώ
όλα όσα ζω να΄ναι δικά μου
να΄σαι πληγή απ΄την πληγή
να΄σαι χαρά απ΄τη χαρά μου

να΄σαι εδώ γιατί η ζωή
με ένα σώμα δεν αρκεί
σε θέλω εδώ για να υπάρχω
Σε θέλω εδώ για να μπορώ
να΄χω έναν άνθρωπο δικό μου
με τη σιωπή να του μιλώ
όπως μιλάω στον εαυτό μου
και να μοιράζομαι στα δυο
τ΄άστρα το χρώμα το λεπτό
ότι κι αν γίνει καρδιά μου

εσύ να΄σαι εδώ

Να μπορώ να σ΄αγαπήσω
να μπορώ να σε μισήσω
με το βλέμμα να σου δείξω
χωρίς να μιλήσω τί θέλω να πω

Σε θέλω εδώ να σε κοιτώ
να σε ξυπνώ να σε κοιμίζω
σε θέλω εδώ για να μπορώ
κάτι από αγάπη να θυμίζω

να΄σαι εδώ γιατί η ζωή
με ένα σώμα δεν αρκεί

ότι κι αν γίνει καρδιά μου
εσύ να΄σαι εδώ

Να μπορώ να σ΄αγαπήσω
να μπορώ να σε μισήσω
με το βλέμμα να σου δείξω
χωρίς να μιλήσω τί νιώθω

Σε θέλω εδώ γιατί η ζωή
με ένα σώμα δεν αρκεί

οτι κι αν γίνει σε θέλω
σε θέλω εδώ σε θέλω εδώ

5 comments:

Anonymous said...

Nyxteridoulini mou diavazontas tous sugkekrimenous stoixous mou irthe sto mualo auti i mantinada ...." Ήρθες πριν πω το σ' αγαπώ, πριν να σκεφτώ το μέλλον, απέρριψα τα πρέπει μου και αγαπησα τα θέλω " [to diavasa tis proalles sto
....for more info please do not hesitate to contact me !!!!;):):):)]
kathws episis kai ESY!!!!to apedi3es kai to apodeiknieis me tis pra3eis sou KATHIMERINA !!!!!!Afierwmeni i mantinada se sena lipon!!!

tsopanis said...

Χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση νυχτεριδάκι :)

pipistrello said...

argisa alla to eida!!!!xronia polla kai se sena!!!!

nb said...

xronia polla

nb said...

ti kanete paidia?(tsopani kai pipistrello)