Friday, March 16, 2007

Lucky number 7



Αφού μου έκανε πάσα η φίλη Αλεπού θα την τιμήσω δεόντως και θα πω κι εγώ τις 7


αγαπημένες μου ταινίες...





1. Πρώτη και καλύτερη ο E.T!!! γιατί?Ήτανε η πρώτη ταινία που είδα στο cinema και από τότε τη λάτρεψα!!!


2. Η Καζαμπλάνκα (απλά χωρίς σχόλια)


3.Οι γέφυρες του Μάντισον...Clint Eastwood και Meryl Streep πολύ καλές ερμηνείες.
διλήμματα ανεκπλήρωτοι έρωτες και επιλογές


4. A Beautifull mind...εκεί απλά συνιδητοποιείς οτι η τρέλλα δεν απέχει πολύ από τη λογική!


5. Scarface... He was Tony Montana but the world will remember him by another name... Scarface.


6.Green mile...Ο Ρατσισμός σε μια από τις χειρότερες του μορφές.

7.My life without me...Εμείς άραγε τι θα κάναμε αν μια μέρα μας λέγανε οτι έχουμε μόνο μερικούς μήνες ζωης?



Κι εγω με τη σείρα μου κάνω πάσα στον Black sheep!!!

5 comments:

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle said...

Καταπληκτικές όλες νυχτερίδα μου.
(Μάλλον ανήκουμε λίγο στην παλιότερη γενία κυριολεκτικα και μεταφορικά)
Ξέρεις αυτή την γενία που δεν έζησε την όμορφιά τνω 60ς αλλά τον απόηχο τους και τον αναβίωσε στα 70ς, και από τότε έμειναν για πάντα παιδιά κολλημένα στην εποχή εκείνη, τότε που περνούσαμε υπέροχα με τα πολύ λίγα, αλλά και που τότε που θέλαμε να κάνουμε τόσα πολλά και δεν τα κάναμε. Αυτή την γενιά που έμεινε ανεκπλήρωτη ψυχικά και σωματικά.
την καλημέρα μου
(πάλι φλυάρησα¨-)

pipistrello said...

Καθόλου δεν φλυάρησες...
Μπορεί να θέλαμε να κάνουμε πολλάκαι δεν τα κάναμε αλλά νιώθω την ανάγκη να πω πως θέλω να κάνω άλλα τόσα τα οποία ευελπιστώ αυτή τη φορά να τα καταφέρω...
Καλό απόγευμα να έχεις

pipistrello said...

Ξέχασα!!!
Πάρε πάσα!!!
Περμένω να διαβάσω τις δικές σου αγαπημένες ταινιές

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle said...

Αυτό θα πει να κοιτάμε με ψηλά το κεφάλι το αύριο νυχτερίδα μου. Ποτέ δεν είναι αργά (την υγειά μας νάχουμε) για να κάνουμε αυτά που δεν μπορέσαμε. Είναι τόσο ωραίο να βάζεις πολλούς μικρούς στόχους και να τους καταφέρνεις. αλλά και να μην... πάλι αποκομίζεις την εμπειρία.

Σευχαριστώ για την πασούλα αλλά απότι θα δείς πιό κάτω την πάσα στην είχα κάνει εγώ πιο νωρίς χεχεχε (τότε που είχες βυθιστεί στη σιωπή για κάποιο διάστημα)

http://stavraetos.blogspot.com/2007/03/7.html

(βέβαια όπως γράφω τελειωμό δεν έχουν οι ταινίες που μου άρεσαν κατα καιρούς και που τις θυμάμαι αλλά αν αρχίσουμε δεν τελειώνουμε ¨-)
την καληΝυχτα μου Νυχτερίδα

pipistrello said...

ουπς!!!! την έκανα πάλι!!!
Συγγνώμη δεν είχα δεί την πάσα και ειλικρινα σε ευχαριστώ.Αλλά όπως είπες κι εσύ είχα βυθιστεί στη σιωπή...