Thursday, February 22, 2007

Δεν γυρνάνε λέμε...Πίσω ποτέ εκείνα τα χρόνια!!




















Λέτε να ήτανε καλύτερα να μπορούσαμε
να γυρίζαμε πίσω τον χρόνο?
Και σε αυτό το σημείο θα πω κάτι που είναι πλέον
τετριμένο...και πίσω να γύριζα
πάλι τα ίδια λάθη θα έκανα τις ίδιες μαλακίες και πάει λέγοντας.
Σιχαίνομαι αυτή την κρίση που με έχει πιάσει τώρα που είμαι ένα βήμα
πριν τα 30! τα πρώτα ...αντα!!
Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με την ηλικία μου
(όσο έχει το πρόσημο είκοσι..κατι)
Τον τελευταίο καιρό όμως εδώ και 2 μήνες σχεδόν έχω πάθει
κρίση πανικόυ δεν έχω κάνει ούτε τα μισά απ όσα είχα
βάλει στη λίστα των στόχων μου.
Μια λίστα την οποία έχω στο μυαλό μου και την αλλάζω
ανάλογα με το πως με συμφέρει...
Αλλά δεν είναι μόνο οι δικοί μου στόχοι!
Είναι και αυτοί που βάζει η κοινωνία και η οικογένεια.
Έχω καθημερινά την μάνα μου να με πρήζει πότε θα παντρευτώ
και πότε θα κανω οικογένεια.
Κι εγώ ένα πράγμα μόνο θέλω να φωνάξω να το ακούσουνε όλοι και κυρίως εγώ!
Όλα θα γίνουν...ΚΑΠΟΤΕ ή ΠΟΤΕ!

2 comments:

tsopanis said...

Όλα θα γίνουν ή κάποτε ή Ποτέ ,ε;
Σωστή σε βρίσκω (αν και με ψιλοάγχωσε το ποστ σου γιατί νομίζω ότι ακόμα είμαι 20-κάτι και όχι 30-παρά κάτι)...
:D

Άλλωστε είμαστε όσο θέλουμε. Δικιά μας είναι η ηλικία και την κάνουμε ότι γουστάρουμε... Ε μα! (ωχ, μου πεσε η μασέλα :P )

pipistrello said...

na pareis eidikh kolla san ki auth pu exw ki egw onomazetai maseloglou!!!
:P
Ki egw niwthw 18 sta 17 xa xa xa