Tuesday, February 27, 2007

μου αρεσει!

Αφορμή για το πιο κάτω post μου έδωσε ένα post από το mantri και είχε δημοσιευθεί από τον φίλτατο Liko!
Αφου λοιπόν ο Λύκος έγραψε το δεν μου αρέσει εγώ θα γράψω το μου αρεσει!

Μου αρέσει η θάλασσα...και νιώθω απίστευτα τυχερή που μπορώ να την βλέπω κάθε μέρα όταν ξυπνάω στον δρόμο για τη δουλειά. Αν και έχω μια μικρή φοβία με το νερό η θάλασσα με ηρεμεί κοιτάω αυτό το απέραντο γαλάζιο και νοιώθω οτι μπορώ να κάνω τα πάντα!

Μου αρέσει που έχω φίλους πραγματικούς!

Μου αρέσει που έχω δουλειά!

Μου αρέσει που η δουλεία που έχω είναι το αντικείμενο που έχω σπουδάσει!

Μου αρέσει που σε λίγους μήνες θα γίνω θεία!

Μου αρέσει που έχω τη δυνατότητα να μένω μόνη μου!

Μου αρέσει που έχω και τους 2 μου γονείς γερούς -δυνατούς και ένα αδερφό που λατρεύω!

Μου αρέσει που με τον προ προ πρώην μου έχω γινει κολλητή!!! (Αντωνάκη μου σε λατρεύω)!

Μου αρέσει το σινεμά και ανήκω στους τυχερούς που μπορώ να πάω όποτε θέλω ναι ναι υπάρχουν κάποιοι που δεν έχουν πάει ποτέ

Μου αρέσουν τα γατάκια τα σκυλάκια και γενικά όλα τα ζώα!

Μου αρέσει και ο κόσμος αλλά και η μοναξιά μου την έμαθα την γνωρίζω καλά και πλέον την αγαπώ

Μου αρέσει η βροχή

Μου αρέσει η μυρωδιά που έχει το χώμα μετά τη βροχή! Ευτυχώς ζω κάπου που δεν είναι όλο μπετόν

Μου αρέσει ...
Πολλά μου αρέσουν τελικά έχει γεμίσει το μυαλό μου λέξεις και εικόνες...
Δεν θα πώ τίποτα άλλο απλά και μόνο πως η χαρά και η ευτύχια είναι καλά κρυμμένες στα μικρά απλά καθημερινά πράγματα...

12 comments:

Anonymous said...

Φιλενάδα pipistrello, μου αρέσει που είσαι αισιόδοξος άνθρωπος κι επίσης σε ζηλεύω γιατί εγώ δεν ζω μόνη μου!

Τις χαιρετούρες μου στην Κύπρον!

Anonymous said...

Ξέχασα να υπογράψω πριν! Η Αλεπού είμαι βρε!

tsopanis said...

Είσαι ευτυχισμένος άνθρωπος...
Μείνε έτσι ;-)

pipistrello said...

@Αλεπού...
Την καλημέρα μου φιλενάδα σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και όπως είπαμε σε περιμένω!!

@Τσοπάνης
Το παλεύω... αλήθεια!

Anonymous said...

Αλεπού παλεψέ το! το έχεις!

Νυχτεριδοφίλη μου, καλά τα έχεις καταφέρει, άντε και υπουργός σύντομα :P

pipistrello said...

@black sheep
Οταν το αποφασίσω θα "ανεβάσω" το ψηφοδέλτιο στο blog μου :-)

Anonymous said...

που είναι το ψηφοδέλτιο οέο?

Batgirl έλα στο λαό σου!

pipistrello said...

Εδώ είμαι αγάπημενε μου λαε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sir_A_K said...
This comment has been removed by the author.
Sir_A_K said...

Μην της λέτε για ψηφοδέλτια και τέτοια είναι ικανή να βάλει υποψηφιότητα... :P

Anonymous said...

@ Sir_A_K : Και γιατί να μη βάλει; Δηλαδή όσοι βάζουν καλύτεροι είναι;

VOTE FOR PIPISTRELLO !!!

pipistrello said...

@Αλεπού Μπράβο φιλενάδα καλά του λες του κακιασμενου:p
@Sir_A_K Σε αγαπάω αλλά είσαι κακιασμένος. Φτου σου!